Yapıkredi Müşteri Temsilcisine Direkt Bağlanma

yapikredi

Yapıkredi bankasının yaklaşık 10 yıllık müşterisiyim. Her yıl mutlaka kredi kartı aidatı yansıtırlar sağolsunlar. Onun kavgasını yapmak için yılda 1 kez müşteri hizmetlerine bağlanmam gerekiyor.

Bu yıl politika değiştirmişler. Müşteri temsilcisine bağlanmayı tamamen engellemek istemişler. Öncedende zordu ancak menülerden temsilci cümlesini bile silmişler. Tüm menüleri dinledim yok oğlu yok !

Bunun sebebi ise basit. Yoğunluğu azaltıp, daha az müşteri temsilcisi çalıştırmak. Bunun yerine çok basit sorulara cevap verebilen canlı destek kısmı var. Sanırım amaçları telefon yerine canlı desteğe yönlendirmek. Canlı desteğe ise internet şubesine şifrenizle giriş yaptığınız zaman ulaşabiliyorsunuz. Ancak hiç bir fonksiyonları yok desem yeridir. Herhangi bir işlemi güvenlik gerekçesiyle yapamıyorlar. Ama soru sormaya yarıyorlar. Müşteri temsilcisine bağlanma tuşlarını kendilerinden öğrendim 🙂

444 0 444 veya 0850 222 0 444 ü aradıktan sonra sırasıyla beşer saniye bekleyerek 2 – 3 – 4 tuşlarına basın.

Alakasız bir menü diye aldanmayın. Evet alakasız ancak sanırım yukarıda saydığım sebeplerden bu menüye saklamışlar.

Not : Şu an tarih Ocak 2016. Zaman zaman tuşlarda değişiklik olabiliyor. Eğer bağlanamazsanız internet şubesi / canlı destek hattından yeni tuşları sorabilirsiniz.

Bağlanmanız dileğiyle 🙂

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir